Morawiecki Kornel Morawiecki Kornel
529
BLOG

Podziękowania

Morawiecki Kornel Morawiecki Kornel Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Podziękowania

Drodzy Wrocławianie!

W zakończonych właśnie wyborach do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej oddałem do Waszej dyspozycji swoją osobę z przeświadczeniem, że godnie sprawowałbym funkcje senatora. Wynik wyborów wskazał na właściwszego – zdaniem wrocławian – kandydata. Jednak pomimo porażki czuję się zaszczycony faktem, że 34 615 wrocławian wyraziło poparcie dla mojej kandydatury. I za to Wasze poparcie chciałbym serdecznie podziękować!

Znacie Państwo mnie nie od dziś. Od wydarzeń marcowych roku 1968, poprzez „Solidarność Walczącą” z lat 80. XX wieku, moją największą troską było zabieganie o pomyślność Polski i Polaków. Również i obecnie nic nie jest w stanie sprowadzić mnie z tej drogi. Dlatego też, jeszcze raz dziękując wszystkim członkom komitetu wyborczego, wolontariuszom, członkom komisji wyborczych i mężom zaufania oraz przede wszystkim wyborcom, oświadczam, że z działalności podjętej ponad 40 lat temu nie zamierzam się jeszcze wycofywać.

Mama nadzieję, że na mojej drodze prowadzącej Ku Lepszej Polsce spotkam wielu z Was!

Kornel Morawiecki – niezalezny kandydat do Senatu RP

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka